Služba jednorazovej pevnej ceny opravy
Čo je to jednorazová
pevná cena opravy?

V prípade poruchy spotrebiča, na ktorý sa už nevzťahuje záruka, môže byť proces opravy často zložitý a nákladný.
Aby bol tento proces jednoduchší, Krups vám ponúka možnosť nechať si opraviť váš spotrebič po uplynutí záruky, bez nejasnej cenovej ponuky a bez straty času: službu jednorazovej pevnej ceny opravy.
Využite výhody jedinej paušálnej sadzby pre každú kategóriu spotrebičov, jednoduchého postupu a predĺženia záruky o 6 mesiacov.

Aké sú výhody?

Jednoduché a rýchle

6-mesačné predĺženie záruky na celý výrobok

Bez dodatočných nákladov

Jediná paušálna sadzba pre každú kategóriu spotrebičov

Šetrné k životnému prostrediu: oprava namiesto likvidácie
Ako si môžete objednať službu jednorazovej pevnej ceny opravy?

Vyberiem si službu jednorazovej pevnej
ceny opravy a zvolím si autorizovaný servis

Objednám
a zaplatím online

Poukaz na opravu a faktúru
dostanem e-mailom do 3 hodín

Môj nefunkčný spotrebič
je opravený

Svoj opravený spotrebič dostanem naspäť
bez ďalších nákladov

Využívam predlženú
záruku 6 mesiacov*
*podľa medzinárodných záručných podmienok od dátumu vyzdvihnutia vášho opraveného spotrebiča.
Na využitie služby jednorazovej pevnej ceny opravy sú potrebné 2 kroky
Využite jednoduchý, rýchly a cenovo dostupný postup. Nezáleží na druhu opravy alebo na častiach potrebných na uvedenie vášho spotrebiča späť do prevádzky, až do 15 rokov od zakúpenia produktu.

Nájdite svoj autorizovaný servis
Ak si chcete overiť, či sa schválený autorizovaný servis nachádza v blízkosti vášho bydliska alebo vášho pracoviska, prihláste sa do zoznamu autorizovaných servisov kliknutím na nižšie uvedenú stránku „Nájsť servis“. Neskôr sa môžete vrátiť a vybrať si na tejto stránke.
Nájdite svoj autorizovaný servis
Vyberte si službu jednorazovej pevnej ceny opravy podľa druhu vášho spotrebiča

Hriankovač

Pákové espreso

Kávovar

Kanvice

Mlynček na kávu

Kávovar Nescafé
Dolce Gusto

Automatický kávovar

Elektrický nôž a otvárač

Tyčový mixér

Ručný mixér
Hriankovač
23,49€
Pákové espreso
50,99€
Kávovar
25,99€
Kanvice
27,49€
Mlynček na kávu
33,99€
Kávovar Nescafé
Dolce Gusto
38,99€
Automatický kávovar
156,99€
Elektrický nôž a otvárač
23,49€
Tyčový mixér
29,49€
Ručný mixér
27,49€
Ďalšie informácie
služby Často kladené
otázky
Alebo kontaktuje náš
Zákaznícky servis Krups
232 199 930
(cena za hovor so štandardnou sadzbou)
od pondelka do piatku od 8:00 do 17:00 hodín
Každá služba jednorazovej pevnej ceny opravy predstavuje špecifickú objednávku na jeden spotrebič. Spotrebič, ktorý potrebuje opravu, musí byť servisu dodaný čistý, prázdny, kompletný a zmontovaný.
Predaj jednorazovej pevnej ceny opravy
SIS predáva službu jednorazovej pevnej ceny opravy na mieste predajne príslušenstva používateľom, ktorí si želajú, aby ich chybný spotrebič opravoval autorizovaný servis Groupe SEB, mimo záruky. Tieto paušálne sumy majú pevnú výšku bez ohľadu na druh a rozsah zlyhania; sú vypočítané podľa kategórie spotrebiča a zahŕňajú prácu a diely potrebné na opravu.
Aby ste mohli využiť služby jednorazovej pevnej ceny opravy predávaného na tejto stránke, opravovaný spotrebič musí spĺňať tieto požiadavky:
- musí ísť o značkový spotrebič Krups,
- musí patriť do kategórie spotrebičov , pre ktorý je na tejto stránke navrhnutá služba jednorazovej pevnej ceny opravy,
- musí byť zakúpený pred menej ako 15 rokmi (maximálne obdobie medzi dátumom nákupu uvedeným na faktúre a dátumom zakúpenia služby paušálnej opravy),
- musí byť mimo záruky (zákonná alebo obchodná záruka),
- musí obsahovať všetky diely potrebné na jeho prevádzku.
Objednávka a platba jednorazovej pevnej ceny opravy musia byť v súlade s podmienkami uvedenými v článkoch 1 a 3 Všeobecných podmienok predaja. Na základe objednávky dostane používateľ na svoju e-mailovú adresu poukaz.
Služba jednorazovej pevnej ceny opravy zahŕňa len opravu spotrebiča uvedenú na faktúre. Akékoľvek poštovné za smerovanie, vyzdvihnutie spotrebiča, alebo za nákup dielov, príslušenstva, spotrebného materiálu, ktoré nie je potrebné ani neodôvodnené opravou spotrebiča, nie je zahrnuté v paušálnej sume. Služba jednorazovej pevnej ceny opravy nikdy nemôže nahradiť dodatočné nákupy. Do služby jednorazovej pevnej ceny opravy nebude zahrnutá žiadna chýbajúca časť ani náhrada spotrebného materiálu.
Typ spotrebiča vybraný pri kúpe jednorazovej pevnej ceny opravy sa musí zhodovať so zariadením dodaným autorizovanému servisu. V opačnom prípade sa používateľ obráti na zákaznícky servis Krups so žiadosťou o vrátenie peňazí a zakúpi si novú službu jednorazovej opravy zodpovedajúcu jeho spotrebiču.
Spotrebič vyžadujúci opravu a poukaz na jednorazovú pevnú ceny opravy musia byť doručené autorizovanému servisu v lehote uvedenej na poukaze.
Autorizovaný servis zodpovedný za opravu sa vyberie pri nákupe služby a jeho údaje sú uvedené na poukaze. Ak nie je možné nechať spotřebič opraviť týmto autorizovaným servisom, používateľ sa obráti na zákaznícky servis na telefónom čísle 232 199 930 (cena miestneho hovoru, od pondelka do piatku od 8:00 do 17:00 hodín) so žiadosťou o zmenu autorizovaného servisu.
Ak sú splnené všetky vyššie uvedené podmienky a autorizovaný servis Rowenta vyhlási, že spotrebič nie je možné opraviť, bude požívateľovi vrátená celá suma zakúpeného poukazu na opravu. V tomto prípade používateľ dostane svoj nefunkčný spotrebič späť od autorizovaného servisu.
Po oprave sa na spotrebič bude vzťahovať záruka výrobcu, ako je popísané v časti „Záruka“, na obdobie 6 mesiacov od dátumu vrátenia spotrebiča. Aby si používateľ mohol uplatniť túto záruku, musí sa pri vrátení svojho spotrebiča preukázať dokumentom vydaným autorizovaným servisom.