1. Kontakt na Krups - zákaznícky servis
V prípade akýchkoľvek požiadaviek týkajúcich sa našich produktov a služieb môžete kontaktovať náš zákaznícky servis. Aby sme vám mohli odpovedať čo najskôr, odporúčame najprv skontrolovať nasledujúce:
2. Chceli by ste nájsť viac o našich službách?
Pozrite tieto sekcie:
- • Hľadáte nové recepty?
- • Kde je možné kúpiť výrobok?
- • Naša ponuka pracovných príležitostí
- • Získavať firmené a finančné informácie od Groupe SEB
3. Je váš spotrebič rozbitý, alebo s ním nie je niečo v poriadku?
Kontaktujte prosím niektorý z našich autorizovaných servisov.
Krups má autorizované servisy v Slovensku ktoré opravujú spotrebiče v záruke i mimo nej, rovnako ako predávajú príslušenstvo a náhradné diely.
4. Môžete nás kontaktovať ak použijete jednoduchý webový formulár pre vytvorenie požiadavky, prosíme vyberte skupinu dotazu vzťahujúcu sa k Vašej požiadavke
Dokončite zobrazený formulár a pošlite nám ho. Odpovieme Vám na dotaz v čo najkratšom čase.
Kontaktný formulár5. Chceli by ste nás kontaktovať telefonicky, alebo zaslať list?
GROUPE SEB Slovensko, spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava
232 199 930
Pondelok až piatok 8:00 až 17:00
Vaše osobné údaje spracúva spoločnosť Groupe SEB za účelom zodpovedania informácií alebo otázok. Máte právo na prístup k vašim údajom, ich úpravám alebo uplatnenie vášho práva na námietku prostredníctvom tohto formulára alebo kontaktovaním nás na adrese alebo telefónnom čísle uvedenom na tejto stránke.
Náš zákaznícky servis - popredajný servis (SAV) je schopný odpovedať na všetky vaše otázky týkajúce sa produktov a služieb značky Krups. Neváhajte nás kontaktovať telefonicky počas vyššie uvedenej otváracej doby call centra. Mimo týchto hodín môžete použiť náš kontaktný formulár, odpovieme na vašu otázku čo najskôr. Iba informácie o značke Krups a kontaktné údaje uvedené na krups.sk sú považované za oficiálne.